Jotte Vandenabeele
65376_469076363144536_28561984_n.jpg

Ik ben een eerstejaars student aan de Katho Hogeschool te Kortrijk. Mijn woonst situeert zich in het rustieke Sint-Denijs, waar ik al van kleins af aan vertoef. Mijn middelbare schoolcarrière begon bij de richting industriële wetenschappen. Maar na een paar jaar was ik al dat technisch gedoe al grondig moe, en vond ik dat we ons blindstaarden op één bepaalde sector. Een sector waar ik bij nader inzien niet in wou terechtkomen. Na vier jaar vond ik dan ook dat de maat vol was en besloot om het vijfde jaar te starten in de humane wetenschappen. Dit bleek al snel meer mijn ding. Vakken over mens en maatschappij, het sociale middenveld, enz. achtte ik veel waardevoller dan de technische vakken die ik voordaf zag. Kortom, ik voelde me veel meer verbonden met de sociale sector. Ikzelf spendeerde het grootste deel van mijn jeugdjaren binnen de jeugdbeweging. Vandaag ben ik nog steeds actief - weliswaar als leidinggevend persoon - binnen de plaatselijke jeugdvereniging(Chiro Ter Plekke).

Ik kijk er ook naar uit om later mensen te helpen om zo optimaal mogelijk mee te draaien in het samenlevingsgebeuren. Dit project lijkt me dan ook de ideale springplank om later met de juiste benaderingen in het werkveld te duiken. Het is natuurlijk geen individuele opdracht, maar een groepsopdracht. Ik kan dan ook met trots vaststellen dat ik omringt wordt door uiterst gemotiveerde medestudenten, waardoor het fijn samenwerken is. Als projectgroep streven we dan ook naar de meest ideale werking die kan voldoen aan de wensen van onze tieners.

Uurrooster www.google.be www.facebook.com
Katho www.youtube.com www.voorbeeld.be
Ipsoc www.symbaloo.com www.inspiratie.nl